Mondások...

      Ha nem sikerül  elsőre, akkor az ejtőernyős ugrás
      nem   neked való.

      A  pénz beszél.   Azt mondja,  viszlát.

Messziről jött  ember sokára   ér ide.

Bombaszakértő  vagyok. Ha  futni lát,
        próbáljon   velem lépést    tartani.

    A férjem   halála óta nem   tartok
állatokat.

 Soha többet  nem veszek  feleségül
   kézilabdás  nőt. Bármit  vág hozzám,
     eltalál.

             Aki utoljára  nevet, annak lassú a  felfogása.

Nem értettem  mit mondott a doktor,
      elmehetek, vagy  elmebeteg?

Mi nem  haldoklunk. Mi így élünk.

Kicsi a bors,  főleg az  őrölt.

Drága szüleim,  küldjetek  10.000 Ft-ot,
    hogy  megnyugodjak,  nincsenek
     anyagi  gondjaitok.

A barátnőmnek és nekem  azonos az
    ízlésünk. Ő engem szeret,  én pedig
     magamat.

Evés közben jön meg a  szomszéd.

Szép és fiatal  nőt kell  elvenni, mert
  az legalább  hamar otthagy.

Mindenhová  elviszem a  feleségemet,
   de mindig  hazatalál.

Csakis azért  kezdtem el  kocogni, hogy
      újra lihegést  halljak.

Az idegbaj öröklődő betegség. Én
      is a  gyerekeimtől  kaptam.

Mi annyira  elmaradottak  vagyunk, hogy
       nálunk a  szivárvány is  fekete-fehér.

Ha nem a   megbeszélt   helyre mész,
   mindegy, hogy  mennyit késel.

Sose vegyél  semmit, aminek nyele van.
    Azzal dolgozni  kell.

   
      A nép  telhetetlen, követeli, amit  megígértek
      neki.

Nagyanyám  nagyon kemény asszony volt.
   Három férjet  temetett el,  pedig kettő
        közülük csak szundikált.

Bölcsességeket rendkívül egyszerű
  kitalálni. Az ember egyszerűen  leírja az
  ellenkezőjét annak, amit tesz.

Üres fejjel meg lehet élni, de üres gyomorral nem.

A dohányzás megrövidíti a  cigarettádat.


Az idő pénz! - gondolta a pincér és hozzáadta a
dátumot a számlához.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Részletesebb leírás a Reszegi név eredetről és a településekről....

Régi képek a korabeli falusi nép életéből a Horthy korszak Magyarországán!