Édes okoskodások!

ÉDES OKOSKODÁSOK

    1./ Egyszer a falusiak úgy döntöttek, hogy esőért imádkoznak. Másnap összegyűlt az összes ember, de csak egy fiú jött esernyővel. Ez a HIT.

      2./ Amikor a levegőbe dobod a kisbabákat, nevetnek, mert tudják, hogy el fogod kapni őket. Ez a BIZALOM.

      3./ Minden este, mikor ágyba megyünk, semmi biztosítékunk nincs arra, hogy másnap reggel még életben leszünk, de azért beállítjuk a vekkert, hogy felkeltsen bennünket. Ez a REMÉNY.

      4./ Nagy dolgokat tervezünk másnapra, annak ellenére, hogy semmi fogalmunk sincs a jövőről. Ez a MAGABIZTOSSÁG.

      5./ Látjuk, hogy a világ veszélyben van, de azért házasságokat kötünk és gyermekeket vállalunk. Ez a SZERELEM.

      6./ Egy idős férfi pólóján a következő felirat volt: Nem 80 éves vagyok, hanem egy édes 16 éves, 64 évnyi tapasztalattal. Ez a HOZZÁÁLLÁS.

      És az, hogy én ezt olyan sokatoknak elküldöm, hogy  örömötök legyen benne, azt jelenti, hogy fontosak vagytok nekem.


      Legyen szép napotok és éljétek az életet a hat kis történet szerint!

      Amikor gyerek voltam, azt gondoltam, a szundításra fordított idő, büntetés. Most olyan, mint egy mini-  vakáció. 
Hát ez az!   ����


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Részletesebb leírás a Reszegi név eredetről és a településekről....

Régi képek a korabeli falusi nép életéből a Horthy korszak Magyarországán!