Apák napjára

Apák napja
Egy jeles ünnep megint elérkezett,
Édesapa csodaszép párjával felnevelt,
Ők a legjobb szülők az egész világon,
Akármerre nézek, még egyet nem találok.
Édesapám, ki mindent megtesz értem,
Büszke vagyok rá, míg élem életem,
Angyalka bújt el jólelkű szívébe,
Megőriz minden jót a melegébe`.
Mindig minden körülményben mellettem van,
Ő a legdrágább kincs, amit valaha kaptam,
A rohanó idő múlásával haja megőszül,
Ám a szeretettel teli lelke nem idősül.
Ma van apák napja, minden tisztelet kijár neki,
Dolgozik, mindezt értünk a családjáért teszi,
Ez a nap a tiétek, drága jó édesapák,
Utatokon kísérjen mindvégig boldogság.
- Grósz Dávid -

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Részletesebb leírás a Reszegi név eredetről és a településekről....

Régi képek a korabeli falusi nép életéből a Horthy korszak Magyarországán!