Egész
őstörténetünket 1821-ben találták ki. Kutatásaim során megtaláltam a bécsi
kancelláriának azt a leiratát, amelyben fölkérik az osztrák történészeket, hogy
a rebellis magyaroknak egy olyan őstörténetet írjanak, amelyre nem büszkék. És
akkor kitalálták azt a bohócságot (ma már annak vesszük, ma már elmúlt az
ideje), hogy őseink valahol az Ob folyó alsó folyása mentén, az Uráltól keletre
együtt éltek a finnekkel. Hál` Istennek a finnek 2003-ban átírták
tankönyveiket. Az új finn történelemtankönyvek így kezdődnek: “eddig az volt a
nézet, hogy a magyarokkal rokonok vagyunk. Mára kiderült: barátság van, de
genetika nincs.” Ennyi. Őszinték. Akkor került sor a nagy genetikai vizsgálat
végére. Kiszely István jeles
magyarságkutató a nagy közönségsikernek örvendő előadása szerkesztett,
rövidített változatát olvashatják.
Ki kell ábrándítanom önöket, mert én nem vagyok történész.
Biológus, orvosember vagyok. Soha nem akartam a magyar őstörténettel
foglalkozni. Nagy alapkutatásom az volt, hogy a múltat hozzuk össze a jelennel.
A csontkémia, a csontpatológia alapján a csontból meg kellett állapítani, hogy
hány éves, milyen betegsége volt, milyen vércsoportba tartozott. Később a nagy
mitokondriális DNS-kutatást végeztük egy jelentős nemzetközi kutatócsoporttal.
Amíg az egyetemen voltam, a természettudományi karon, untam
magam és fölvettem a kínai szakot. Bejártam a kínai követségre: pechemre akkor
éppen rossz elvtársaknak minősültek a kínaiak. Mindig azt tettem, amit nem
illett tenni, mert tudtam, hogy az lesz később a jó. Amikor a kínai követségnél
kiléptem, megpofoztak, megrugdaltak: a végén már pizsamát, fogkefét vittem
magammal, így két napig kipihentem magam. Amikor Kína nyitott a világ felé,
1967-ben kaptam egy kínai útlevelet.
Eljuthattam oda, ahova európai ember mai napig sem juthat
el. Azt a feltárást folytattam, amit Stein Aurélnak, 1915-ben kényszerűségből
abba kellett hagynia. Azkanában találtam 1200 olyan embert, amilyenek mi
vagyunk, magyarok. Ha egy biológustól azt kérdezik, hogy hol keresi a magyarság
eredetét, őseit, akkor válasza egyértelmű: ott, ahol olyan emberek éltek és ma
is olyanok élnek, mint
mi.
mi.
Ott kell keresni a magyarokat, ahonnan származnak
A Miskolci Egyetemen történt díszdoktorrá avatásom
laudációjában az állt, hogy a magyarság eredetét ott keresem, ahonnan a
magyarság származik. Ne nevessenek! A magyarságeredetről szóló történelmünk
politika volt! Monarchikus politika. A mai napig a magyarságnak a Monarchia
politikáját és a Monarchia történelmét tanítják.
Kossuthot, Széchenyit, Petőfit, Shakespeare-t szoktam
idézni. Most mégis egy nyurga kortársunkat idézem: “hazudtunk éjjel, hazudtunk
reggel és hazudtunk este”. Ennek az embernek teljesen igaza van. Hazudtak
reggel, éjjel és este. A nappalt kifelejtette. Ez a hazugság határozza meg a
monarchiabeli magyar történelmet is.
Kérdezgették fiatalok, hogy mit szólok Szántai Lajoshoz, mit
szólok egyik-másik előadóhoz? Kérem, mindenkit szeretek, mert mindenki ugyanazt
mondja, csak más-más oldalról. Mi ma azért vagyunk itt, hogy a haza ügyeit
megbeszéljük. Széchenyi azért hozta létre a Nemzeti Kaszinót, az országos
kaszinót, a Nemzeti Társas Kört és a Kaposvári Kaszinót, hogy legyen egy hely,
ahol a haza ügyeit megbeszélik. Azt hiszem, hogy ma Kolozsváron az Erdélyi
Napló olyan hely, ahol a haza ügyeit beszélik meg. Ezért is örültem a
meghívásnak, hogy a magyarság eredetéről kolozsvári közönség előtt beszéljek.
Egész őstörténetünket 1821-ben találták ki. Kutatásaim során
megtaláltam a bécsi kancelláriának azt a leiratát, amelyben fölkérik az osztrák
történészeket, hogy a rebellis magyaroknak egy olyan őstörténetet írjanak,
amelyre nem büszkék. És akkor kitalálták azt a bohócságot (ma már annak
vesszük, ma már elmúlt az ideje), hogy őseink valahol az Ob folyó alsó folyása
mentén, az Uráltól keletre együtt éltek a finnekkel. Hál` Istennek a finnek
2003-ban átírták tankönyveiket. Az új finn történelemtankönyvek így kezdődnek:
“eddig az volt a nézet, hogy a magyarokkal rokonok vagyunk. Mára kiderült:
barátság van, de genetika nincs.” Ennyi. Őszinték. Akkor került sor a nagy
genetikai vizsgálat végére.
A Monarchia elmélete szerint őseink átkelnek az
Ural-hegységen, majd ott éltek gyűjtögető, halászó életmódot. Hogy mennyi
ideig, azt nem tudják. Onnan valamilyen oknál fogva őseink lemennek Levedi
törzsterületére, ahol több száz évet kell tartózkodnunk. Nekünk mindent az
oroszoktól, a szlávoktól kellett megtanulnunk: a mezőgazdaságot, az
állattartást, a szőlőművelést. A hithő monarchikusok négy, öt, hatszáz éves
ott-tartózkodást írnak. Akkor megjelennek délről a csúnya arabok, ugye, mert
nekünk hátba támadt népnek kellett lenni! (Hál` Istennek az arabok erről semmit
nem tudnak.
Tizennégy évet tanítottam Kairóban, meg az arab világban.)
Onnan bekényszerülnek a Kárpát-medence előterébe. Az osztrák történészek nem
tudták, hogy mennyi ideig voltak ott a magyarok. Mi pontosan tudjuk: negyvenöt
évig. Jöttek a csúnya besenyők, és hátba támadták a magyarok őseit, akik
asszonyainkat, barmainkat hátrahagyva betódultak a Kárpátmedencébe, mert más
választásuk nem volt.
Európában egyedüli népként sokasodtunk harmincszorosára
Kérem, ha a pudingnak a próbája az, hogy megeszik, a magyar
őstörténetnek a próbája az, hogy ezerszáz év után harmincszorosára megsokasodva
tudtunk megmaradni. Meg tudtuk tartani nyelvünket, meg tudtuk tartani élettani
tulajdonságainkat, szellemi-, tárgyi kultúránkat, táncvilágunkat,
mesevilágunkat, népművészetünket, hitvilágunkat.
A honfoglalás idején a mai Franciaország területén hét
millió ember élt, és ma Franciaországban csak ötvennyolc millióan vannak.
Kilencszeresére sem tudtak sokasodni. Mi egy idegen világba érkeztünk. Egy más
világból jövet meg tudtunk harmincszorosára sokasodni. Ezt a csodát egyetlen
európai nép nem tudta megtenni. Gondolják végig! Mi, amikor beérkeztünk
Európába, idegenek voltunk és – fogadjuk már el – most is idegenek vagyunk.
Minden európai nép indoeurópai: a skandináv, a francia, az angol, az ibériai,
az itáliai, a görög, a szláv mind indoeurópai. Mi egy másik világból jöttünk,
és ennek a kultúrának minden részét meg tudtuk tartani. Nemrég egy etruszk
temetőt dolgoztunk fel Olaszországban, utána az olasz kollégáimmal elmentünk
egy pizzériába. Megkérdezi tőlem az olasz kollégám, hogy tudom-e, mi a
különbség, az olaszok és a magyarok között? Valami
közhelyet mondtam.
közhelyet mondtam.
Azt mondta: “amit ön itt lát, az semmi nem olasz. Mi
átvettünk mindent. Átvettük a föníciaiaktól, a görögöktől, az illíréktől,
venétektől. Itt semmi nem itáliai. Itt ülünk az asztalnál. Ott a Milánói dóm. A
gótikát Franciaországból vettük át. Az asztalon itt a terítő. Az első szövést a
kínaiak végezték el. Itt van a paszta, a tészta, ami Itáliának a
jellegzetessége. Az első tésztát Telekurgesztánban négyezer éve találták fel. Ott,
ahol Önök éltek. És mi van a Pizzában? Van tészta. Mi lepényt ettünk. Önök
behozták a kovászt. Van rajta paradicsom. Közép-Amerikából vettük át. Van rajt
formaggio, sajt. A szarvasmarhát, a juhot és a kecskét ott háziasították,
ahonnan önök származnak. De mi mindent átvettünk, magunkévá tettük és
kifejlesztettük. Önök egy sokkal magasabb kultúrából érkeztek, mint amilyen
Európa kultúrája, és a történelem folyamán csak vesztettek, csak koptak, csak
adtak. Kérem, önök többet adtak a világnak és Európának, mint amennyit kaptak
belőle, vagy tőlük.”
Olasz kollégám szavaira elgondolkoztam. Jézus Mária! Hát ez
az olasz ismeri a magyar őstörténetet.
Ismeri azt a csodát, amit mi véghezvittünk?
Ismeri azt a csodát, amit mi véghezvittünk?
A magyarságot a hunoktól a kunokig számítjuk
Nagyon szeretem, hogy itt vagyunk a református kollégium
épületében. Nagyon szeretem a református kollégiumok könyvtárát. Török időkben
a török például nem jutott fel Észak- Magyarországra. A német
választófejedelmek azt mondták, amennyiben a katolikus monarchia hozzányúl az
új valláshoz, akkor vége a monarchiának. Osztrák volt három és félmillió, a
németek pedig tizenöt-tizennyolcmilliónyian. A
sárospataki könyvtárban ugyanúgy megmaradt minden. Négyszázhatvan éves tankönyveket olvasok. Hál` Istennek nem katalogizálták. Nagyon vigyáznak rá, hogy ne katalogizálják, mert akkor a Széchenyi Könyvtár kiemeli, elviszi és csak kutatási engedéllyel kérhető ki. Elolvasom a négyszázhatvan éves tankönyveket és a következő áll benne: a magyarság három hullámban jött be a Kárpát-medencébe.
sárospataki könyvtárban ugyanúgy megmaradt minden. Négyszázhatvan éves tankönyveket olvasok. Hál` Istennek nem katalogizálták. Nagyon vigyáznak rá, hogy ne katalogizálják, mert akkor a Széchenyi Könyvtár kiemeli, elviszi és csak kutatási engedéllyel kérhető ki. Elolvasom a négyszázhatvan éves tankönyveket és a következő áll benne: a magyarság három hullámban jött be a Kárpát-medencébe.
361-ben, mint hunok, 568-ban, mint avarok és 895. május
10-én, mint Árpád népe. Akikhez 1235-ben hozzáköltöznek a jászok, 1243-ban és
`46-ban a kis és nagykunok. A magyarságot a hunoktól a kunokig számítjuk. Ebbıl
ki szokták emelni Árpád népének a vonulását és a vonulási területét. Ez a
magyar őstörténet. A hunoktól a kunokig ez a népesség belső Ázsiából hozta
magával kultúráját, nyelvét. Bejött.
Ezzel szemben mit tart Európa és mit tanítanak nekünk a
Monarchia gondolatában? Attila pusztítva száguldott Európa, Ázsia és Afrika
között és embervért ivott gyermekkorában és kutya szülei voltak meg szarvai. Mi
a valóság? A hunokat 361-ben a római császár hívja be a Kárpát-medencébe,
Meotisz vidékéről, hogy kordában tartsák a Duna-Tisza közén lévő szarmatákat és
a Tiszántúlon lévő gepidákat. Attila 395-ben Tápiószentmártonban született.
Meghalt 453-ban. A maradék hun elmegy Csiglemezőre, a Mezőségre és benépesíti
Erdélyt. Ők a székelyek. Ezt jól tudjuk.
A magyarságnak genetikailag semmi köze a finnugorhoz
Kétféle történelem van. Az egyik történelmet a történész
írja. De hát a történész nem miniszterelnök, nem agysebész: a történésznek
mindig szüksége van a vajas-kenyerére egy kis szalámira, netán kaviárra. A
történész mindig kiszolgálja az adott hatalmat. A másik oldalon van a nép, mi,
akik az igaz
történelmet írjuk, mert egymásnak adjuk át az ismereteket, a kódolt ismereteket a vasárnapi ebédeknél, a kukoricafosztásnál, a beszélgetéseknél.
történelmet írjuk, mert egymásnak adjuk át az ismereteket, a kódolt ismereteket a vasárnapi ebédeknél, a kukoricafosztásnál, a beszélgetéseknél.
Mit tartottak a székelyek magukról? Csaba királyfi népe!
Most végeztük el a nagy mitokondriális DNS vizsgálatot egymillió négyszázezer
emberen. Kiderült: a székelyek Attila hunjainak az utódai. Rajta van a
világhálón, el lehet olvasni!. Csak amíg a finnek átírták a tankönyveiket,
nekünk a Science és a Nature, azaz a világ legjelentősebb tudományos
folyóiratait leszedték a könyvtárpolcokról, nehogy megtudjunk belőle egyet s
mást. Nem én tettem a világhálóra a mitokondriális eredményeket, hogy a magyarságnak
genetikailag semmi köze a finnugorokhoz, hogy
genetikailag legközelebbi rokonaink a belső-ázsiai török népek. Nem én tettem a
világhálóra, mert ha én teszem, akkor azt mondják, hogy Kiszelyi István
soviniszta, nacionalista, újabban meg azt mondják, hogy fasiszta vagy
antiszemita vagyok. Ez a szlogen, ha az ember magyar akar lenni saját
hazájában. Ne beszéljünk mellé! Valahova tartozni kell! Mi ide tartozunk, ezt
vállaltuk és vállaljuk.
Széchenyi írta a naplójában: “minden mag, amit elvetek, ki
fog kelni. De úgy kell tennem, mintha idegen kertész művelné azt, mert engem
nem szeretnek az emberek”. Ezt a részt soha le nem fordították a naplójából.
Széchenyi németül írta a naplóját. Történészválogatások jelennek meg: hogy jön
ahhoz a történész, hogy az én történelmemből, az egyik legnagyobb magyar ember
írásából ő válogasson?! Bocsánat, nem vagyok én amnéziás! El tudom olvasni és
meg tudom érteni. A genetikai eredményeket az utrechti, a varsói rektor és a
német akadémia elnöke tette a világhálóra tudatosan. Őrájuk nem lehet ráfogni,
hogy fasiszták és antiszemiták.
Atilla, az első évezred legnagyobb embere
Csodálatos imakönyvet nyomtatott a katolikus egyház a
katonai tisztképzısök számára. Nem kenetteljes imakönyvet. Pont olyant, hogy
befér a mellény bal zsebébe. Széchenyinek az imája van benne, az aradi 13-nak a
kivégzés előtti imája és Rákóczi Ferencnek az imája. Az utolsóoldalon egy
mondat szerepel vastag betűvel arról, hogy végszükség esetén, mielőtt meghal,
mit imádkozzon a kiskatona. Egy ismerős katonatiszt, amikor hazajött, azzal
fogadott: most volt kinn New York-ban és hozott egy könyvet. A könyv címe:
Attila, hun király uralkodásának a titka. Odaát kötelező tankönyv a
katonatiszteknek és a közgazdasági hallgatóknak. Sikerkönyv, hárommillió
példányban kelt el. Előszavában a mostani elnök Bush, Bill Clinton, a Chrysler
gyár, a Ford gyár igazgatói, a szenátorok beírták, hogy ennek a szellemében
uralkodtam, vezettem, ahogyan Attila hun király uralkodott. Megjelent a U.S.
News-nak egy különszáma a világ tíz legnagyobb uralkodójáról: az időszámítás
utáni századokból csak Nagy Károly és Attila szerepel. Nálunk azt tanítják,
hogy Attila csatát vesztett. Soha nem vesztett csatát Catalaunumnál! Azt mondta
Aëtiusnak, a lovastiszt barátjának (mert Attila Aquileiában és Rómában
nevelkedett), hogy: “te is vesztenél tizenkétezer embert, én is vesztenék. Nem
ütközzünk meg!” És nem azért nem támadta és nem égette fel Rómát, mert félt a
pestistől, hanem mert “te jöttél ki, Róma püspöke, aki apám lehetnél, és te
kértél engem.” Az első évezred legnagyobb embere volt.
Most építjük vissza Tápiószentmártonban a palotáját. Priscos
Rhetor pontosan leírja. Amúgy megdöbbentő a kerítése, a székely kapu, a
nagykapu, a kiskapu, a galambdúc, minden. Most ötmilliárdba kerül, meg van a
pénzünk: magyar beruházó, ha értelmét látja, akkor ad pénzt. Kocsi Jánossal, a
tápiószentmártoni Kincsem Park tulajdonosával közösen építjük. Idén kezdjük,
jövőre kész.
Háromezer éves magyar szakácskönyv
A kásaevő európaiaknak megmutatjuk a kultúránkat! Azért
mondom kásaevő európaiaknak, mert a következő könyvem az Eleink lakomája címmel
jelenik, meg. Sikerült fondorlatos módon megszerezni Belső-Ázsiából száz,
háromezer éves hun receptet. A világ első szakácskönyvét. Az újgúrok mentették
meg hun írással. Akkor, amikor Európa még köleskását evett, mi már tíz
fűszerrel készítettük a kenget, a pörköltet és a takenget, a gulyást, valamint
a csörögét és az öhömöt. Először angolul adjuk ki, hogy a kásaevők megismerjék
a kultúránkat. Utána magyarul.
Kérem, a magyar ember nem ért a propagandához. A magyar
ember túl szerény, befelé él, nagyon örül, de nem ért ahhoz, hogyan kell magát
tálalnia. Meg kellene tanulnunk, de nem tudjuk. Nincs belénk kódolva a seft, az
üzlet, a dizájn, a biznisz. Ezek nincsenek belénk kódolva.
A következők az avarok, 568-ban jönnek be. Ugyanabból a
törzsszövetségből szakadnak ki, amelyből az őseink. Ugyanolyan kinézésűek, mint
mi vagyunk, ugyanaz a motívumviláguk, ugyanaz az írásuk. Ugye az írással, a
rovásírással nem volt szabad foglalkozni. Az székelyderzsi, meg a többi
csodálatos ősi írásunkat levakarták. Nem volt szabad a tizenkilencedik
században propagálni! Elolvastuk a szarvasi tőtartót. Először odaadtuk a Magyar
Tudományos Akadémiának, annak az akadémiának, amelyben a magyar betűszót már
csak idézőjelbe teszem. A tudományost is idézőjelbe teszem… Ilyen-olyan
akadémia, de se magyar, se tudományos. Én huszonhét évet szolgáltam a “Magyar”
“Tudományos” Akadémiát és 2000-ben otthagytam. Azt mondtam: nem óhajtok egy
olyan testületben lenni, amely hazudik, reggel, éjjel, este. Nem óhajtok
őstörténetben irányelveket és a Petőfi-ügyben hazugságokat mondani. Én olyat
akarok tanítani, ami igaz.
Az avarok után, ugyanabból a második türk törzsszövetségből
bejön Árpád népe. Kiszakadunk a második türk törzsszövetségből a negyedik
század legelején. Onnan bemegyünk Közép-Ázsiába, arra a területre, amelynek a
nevét sem volt szabad kiejteni: Turán. Aki a turáni magyarságról beszélt, az
már megint mindenféle -ista volt. Ugyanis Turánban a szobdok, a bahtriaiak, a
horejzmiek, délről a perzsák lejegyezték a kultúránkat, leírták az öntözéses
gazdálkodásunkat, leírták a kereskedelmünket, leírták a hangszereinket.
Ezzel szemben a Monarchia történészeinek felfogásában nekünk
űzött, hajtott, gyűjtögető, halászó népnek kellett lenni!
Nekünk gyűjtögető, halászgató népnek kellett lennünk
Tolsztov szovjet akadémikus írt egy könyvet 1973-ban Az ősi
Chorezm címmel. Leírta a magyarok öntözéses gazdálkodását. Megjelent magyarul,
de hamar betiltották, bezúzták, indexre tették (az én példányomat persze nem).
Leírta, amit nem volt szabad, mert nekünk gyűjtögető, halászó népnek kellett
lennünk.
Gondolják el történészeink magas agyi fejlettségét: mondjuk
bejön félmillió ember a Kárpát-medencébe és akkor az asszonyok kimennek az
erdőbe csiperkegombát gyűjtögetni és ebből
etetnek félmillió embert. Nem tudom, hogyan képzelik.
etetnek félmillió embert. Nem tudom, hogyan képzelik.
De folytassuk. Turán területéről, mivel ott voltak a
szobdok, bahtriaiak, a nagy birodalmak, a Horejzmi Birodalom, átmegyünk a
Kaukázus középső keleti részébe, Európa látókörébe kerülünk. Ott van
Örményország, nyugatra Grúzia, délre az azeriek. Világosító Gergely, a nagy
örmény szerző leírja a kultúránkat, a kereskedelmünket, a ruházatunkat.
Egyetlenegy akadémikus kutatónk nem volt még Örményországban! Nem volt még a
jereváni könyvtárban! Nekem őrült barátaim vannak csak –, mert őrült emberrel
érdemes barátkozni. Az egyik ilyen Ucsek Árpád. Ucsek Árpád a sztálini időkben
pravoszláv térítőként, mint szerb pap térített Örményországban és most
Magyarországra jött. Ő örmény ember. Elküldtem Jerevánba, hogy jegyzetelje ki,
mi az, amit az örmény írók írtak rólunk. (Örményország négyezer éves királyság.
Ugyanúgy Grúzia is, hihetetlen magas kultúrával rendelkező két ország. Itt van
az ellentét: ugye, az újgazdag oroszok, és az ősi örmények, grúzok között.)
Három oldal könyvtár-jegyzetet írt ki abból, amit az örmény szerzők a
magyarokról és a hunokról írnak.
Soha egy mondatot le nem fordítottak ebből!
Soha egy mondatot le nem fordítottak ebből!
1860-ban Iszpahánban (ez Perzsia délnyugati része, ma
Iránnak hívják) előkerült egy érdekes lelet. Talán emlékeznek erre a helyre:
Iszpahánban dúsítanak most az irániak uránt. Ha lenne egy értelmes vezetőnk, mi
is dúsíthatnánk. Európa leggazdagabb uránbányája Pécs mellett van. Mennyire
megijednének a környező országok attól, hogy Magyarország dúsít. Erre fel
bezárták az uránbányánkat. Nos: találtak Iszpahánban egy ötödik századi
hun-örmény szótárt és nyelvkönyvet. Ennek van egy hatodik századi másolata, a
szerzetesek lemásolták Jerevánban és van egy kilencedik századi török
fordítása.
Egy másik barátom, Detre Csaba húsz évig dolgozott Iránban,
Perzsiában. Csaba nem a piacra járt, és nem a nőket hajtotta, hanem beült a
pravoszláv könyvtárba és kiírta a hun-örmény szótárt. Benne van a teljes magyar
nyelvtan, és benne van a teljes magyar szókincs, a 2500 alapvető szavunk. Ugye,
163 finnugor szavunk van és 2700
török szavunk. Ebből két évvel ezelőtt Csomakőrösön megjelentettek néhány
oldalt az őstörténeti napok keretében.
Na, ott vagyunk a Kaukázus közepében, bekerülünk Európa
látókörébe, mert Arménia és Grúzia már nagy európai királyság. De mivel nem
tudunk a három nagy, örmény, grúz és azeri birodalom miatt tovább sokasodni,
fölmegyünk Magna Hungaria területére. Ahonnan a monarchikus őstörténet indítja
az őstörténetet. Ötven évet tartózkodunk ezen a területen. Ekkor vettük át ezt
a százhatvanhárom finnugor szót.
…Hát ötven év alatt mi is átvettünk százhatvanhárom szót az
angolból: flopy, meg disc, meg winchester…
Megosztás:
Megjegyzések
Megjegyzés küldése