A 2013 as évet valami olyannal kellene kezdeni

A 2013 as évet valami olyannal kellene kezdeni, amely sokakat érinthet, vagy csak bizonyos rétegeket, nehéz eldöntenem. A minap kaptam az egyik barátomtól egy emailt levél melléklettel amelyben bizonyos Böjti Csaba úr kifogásolja a középiskolások és a felsőfokú intézményekben tanuló diákok tüntetéseit. Arra híva fel a figyelmet, hogy azok a hallgatók vesznek részt a tüntetéseken akik egyébként sem jeleskednek a tanulmányi munkába, nagy részük évfolyamokat ismételnek, sőt vannak közöttük olyanok, vezetők akik már kilencedik éve koptatják az egyetem padjait, vagy székeit. A diákságnak veti a szemére, hogy miért nem lojálisak a hazával és hol voltak akkor amikor elherdálták a Magyar vagyont?!
Végül is itt be is fejezhetném blog írásomat. Ugyanis én a barátomnak írtam meg erre vonatkozóan véleményem, a megírt véleményem mellékelem./ meg próbálom megszerezni az eredeti cikket is hogy többen elolvassák /
Az oktatással összefüggésbe a minap kaptam meg azt a videót amelyen Szentgyörgyi Albert 1930 as évbe egy tanévnyit keretébe mondta el véleményét a Magyar oktatásról és a test nevelési oktatásról.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Részletesebb leírás a Reszegi név eredetről és a településekről....

Régi képek a korabeli falusi nép életéből a Horthy korszak Magyarországán!