Veled is bármikor megtörténhet!

Június 8 án a saját nevem alatt futó facebook oldalamat valaki meg heccelte és oda nem illő videókat osztott és osztatott meg ismerőseimmel.
Anélkül, hogy bárki is utána járt volna, hogy ki az a "szemét" aki más oldalaival szórakozik és ártatlan embereket tesz "lóvá" míg másoknak pedig bosszúságot okoznak.
Azok közül akik ebből a "szenny" irodalomból kaptak és megosztották talán egy, két ember kivételével senki nem vette a fáradságot és rákérdezett volna, hogy mi ez és vajon én tettem e fel? Ahelyett jó magyar szokás szerint jelentette a facebooknak, hogy "őt bizony ez nagyon felzaklatta" és "szíveskedjenek ezt az embert letiltani".  A facebook ahelyett, hogy az ügynek utána járt volna, minden előzetes felszólítás nélkül honlapomat, illetve az oldalamat törölte. Ismerőseimnek is úgy jutott mind ez tudomására, hogy a Facebook Őkegyelmessége vagy a magyar hely tartója közölte, hogy ez a tartalom már nem érhető el.
Azt, hogy miért nem a megkeresésemre sem volt hajlandó közölni még akkor sem amikor az tapasztalataimról tájékoztattam. "Akinek az oldalát töröljük azt az oldalt többé nem állítjuk vissza.

Szeretném ha arra is volna lehetőség, hogy az általam még fenn tartott oldalakat én is törölhetném, hogy ezen közösség munkájában soha többé nem akarok rész venni.

A tapasztalataimat pedig megosztom másokkal más oldalakkal és arra biztatok másokat is tegyék ezt Ők is. Kiderülne, hogy tényleg ennyire nem hiányoznak az ügyfelek a Facebooknak.

Minden esetre az eljárást nehezményezem és ezt minden fórumon el is mondom. Én mindig kényesen vigyázok arra, hogy oldalamra általam vagy akár mások által sem kerüljenek fel olyan tartalmak amelyek másokat megbotránkoztatnak.

Ennyi a tanulságot én magam részére levontam, hogy mindig mások szemétsége miatt szenvednek az ártatlanok. Minden esetre ha megtudom, hogy ki volt az a "spicli" aki ezt tette velem minden eszközt meg ragadok, hogy részére is okozzak vagy okozzanak ilyen meglepetést, vagy meglepetéseket.!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Részletesebb leírás a Reszegi név eredetről és a településekről....

Régi képek a korabeli falusi nép életéből a Horthy korszak Magyarországán!