Egy új esztendő, egy új hónap, egy új hét és egy új nap

Régen voltam a honlapomon, nem is tudom, hogy miért hanyagoltam ennyire el a blog írásomat.
Valószínű tettem ezt azért mert nagyon elmélyültem a családfánk készítésében. A 2015 ös év egyik fontos feladatának tartom, hogy a családfa elkészüljön. Nehezen de sikerült olyan programot szerezni amely lehetőséget biztosít több mint 250 fő rokon rögzítésére.
Kutatásaim során sikerült az őseimet egészen az 1700 - as évekig visszamenően kutatni illetve rögzíteni. Nagy szerencse, hogy a rokonság nagy része Hajdúnánásról származtatható.
Felkutattam a Reszegi név eredetét is ami nem volt könnyű feladat. Ma már úgy gondolom, hogy ez éven véglegesen rögzíteni tudom az eddig felkutatott adatokat.
Tervem az, hogy a képszerű szerkesztésen túl írásban is rögzítem a famillia jellemzőit.

Ezzel a néhány gondolattal szerettném felhívni a végzendő munkára a blogomat olvasók figyelmét.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Részletesebb leírás a Reszegi név eredetről és a településekről....

Régi képek a korabeli falusi nép életéből a Horthy korszak Magyarországán!